Veškerá pravidla, mechaniky apod. budou vysvětleny také v rámci úvodních workshopů, zde je pouze soupis a rychlý přehled, abyste si mohli správně nastavit očekávání.

Fyzické konflikty

Veškeré násilí se řeší primárně divadelně. V rámci workshopů bude povinný bezpečnostní workshop zacházení se zbraněmi a základního násilí.

Existuje žebříček postav podle jejich síly, kdy silnější vždy přemůže slabšího. Pořadí je následovné: kdokoliv se střelnou zbraní > robot německého typu > Cecille > Barbara > robot japonského typu > lidé.

Pokud nějaká postava silově nezapadá do své defaultní kategorie, má to explicitně napsané přímo v technické sekci. Při vyhodnocování konfliktů v rámci jedné kategorie se řiďte obecným předpokladem (velký bodyguard vyhraje nad drobnou laborantkou), případně nalezněte jiný způsob rozhodnutí (raději ale volte kámen-nůžky-papír nebo hod korunou než dvouhodinovou hlubokou debatu o povaze síly v naší společnosti).

Co se zbraní týká, střelná zbraň překoná i roboty, ostatní zbraně (tasery, nože apod.) trumfují lidi, roboty sice můžou poškodit, ale většinou jim nezabrání konflikt rychle ukončit.

Platí, že každý zásah, pokud není jasně mířený mimo cíl (střelba do vzduchu apod.) je úspěšný, závažnost zranění určuje zasažený. Pokud není naznačeno útočníkem jinak (např. neřekne „zabiju tě, šmejde“), zranění nebývá fatální.

Podrobnosti budou řečeny na workshopu.

 

Zranění, léčení, smrt

Projekt Alice probíhá během krátké doby. Veškerá herní zranění si můžete nechat herně ošetřit. Dál je hrajte, jak vám přijde naplňující.

V rámci larpu může dojít i ke smrti některé postavy, ať už na základě vyostřeného konfliktu, sebevraždy nebo nějak jinak. Postavy se do světa jako takového sice můžou vracet díky Kurzweilově nesmrtelnosti, pro tu je ale potřeba vypěstovat nové tělo. Ten proces ovšem nějakou dobu trvá, pokud během hry umřete, počítejte tedy s tím, že se do ní za stejnou postavu již nevrátíte a nejspíš strávíte nějaký čas na CP bázi.

Volná těla k přehrání se bohužel neválí jen tak na ulici.

Herní vs. neherní zranění

Pokud vás někdo zraní herně, volejte si o pomoc, jak chcete. Doktor, medik, kde je ta zasraná Gordonová…

 

Mechaniky

Eskalace: To je všechno, co umíš?

Deeskalace: To už trochu přeháníš

Zastavení hry: rudá stop

Odchod: Musím si něco nastudovat

CP páska: pomocníci, kteří mají pásku na hlavě, nejsou vidět. Většinou se jdou najíst.

 

Neherní prostor

Kuchyně je vymezena jako neherní prostor, když byste potřebovali na nějaký čas vystoupit z role. A třeba si v klidu dát kafe nebo podobně. Prosíme, v kuchyni nehrajte, herně by vás z ní vyhodili ven.